وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

موبایل

امروز وسطهای راه از خونه به محل کار بودم که یادم اومد ای دل غافل، موبایلم رو تو خونه جا گذاشتم!

واقعا مثل آدمهای عملی شده بودم هر دقیقه سعی میکردم یه چیزی رو چک کنم هی این ور و اون ورم رو نگاه میکردم.

من تو فضای مجازی واقعاً سرم شلوغ هست. فیسبوک، اینستاگرام، وایبر، ایمو، واتس آپ و این اواخر تلگرام هم دارم و هر روز یکبار هم شده چکشون میکنم. البته فیسبوک رو بیشتر از همه.

در ضمن صبحها سر کار هدفون میزاشتم و باهاش اخبار روز رو گوش میکردم.

اما حالا هیچی! کامپیوتر سر کار هم طوری هست که همه میببینند! یه طوری کامپیوترها رو طراحی کردند که رو به بیرون باشه تا کسی نتونه سواستفاده بکنه. اما ظاهراً برای من معتاد به اینترنت فرقی نمیکنه!

نظرات 3 + ارسال نظر
Mahi یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 15:21

حالا همه اینجور موقع‌ها میان میگن وااای چه تجربه‌ای بود، دوری از زندگی دیجیتال و فضای مجازی، بازگشت به آغوش زندگی :)

Maryam.k پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 23:15 http://dreamlandd.blogsky.com

خیلی اتفاق بدی میتونه باشه ولی به این فک کنید ک چقد خوبه ک یکم از این فضا دور باشیم ...همیشه دوسدارم برم یه جای ک کلا گوشی انتن نده و فقط یه هفته بمونم و همش اهنگ گوش بدم ...
درضمن فیلم پیانیستم دانلود کنید :)

Haida پنج‌شنبه 10 خرداد 1397 ساعت 20:54 http://haida96.blogsky.com

نه فقط بخاطر فضای مجازی.. آدم وقتی موبایل همراه نداره انگار احساس امنیت نمیکنه :|
مثل اینکه فکر میکنی اگه اتفاقی برات بیوفته هیچ وسیله ای برای دفاع و نجات خودت نداری
دستکم من اینطورم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد