وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

مستندی هولناک درباره هولوکاست

امروز داشتم سایتهایی رو میگشتم که مستندهای تاریخی رو برای نمایش داشتند تا اینکه خوردم به این سایت. یک مستند کامل درباره جنایتهای آلمان نازی و حوادثی که به نام هولوکاست ازش یاد میشه. واقعاً فیلم وحشتناکی است و اگر مشکل قلبی دارید اصلاً تماشا نکنید.  فیلم به زبان انگلیسی است و خیلی قدیمی است. ظاهراً ساخت این فیلم نیمه تمام مونده بوده و تا مدت چند دهه این فیلم تو آرشیو سلطنتی بریتانیا خاک میخورده تا اینکه یکی از کارگردانهای مشهور اون رو میبینه و تصمیم میگیره که این فیلم رو بازسازی کنه.  

یه نکته ای که توی فیلم دیدم این بود که ممکنه این کشتارهای سیستماتیک فقط برای یهودی ها نباشه چون جایی دیدم که یکی از کشته شده ها یک گردنبند صلیب که نشان مسیحی هاست بر گردن داشت. خواستم برگردم و دوباره اون صحنه رو پیدا کنم اما از بس این فیلم وحشتناکه که از خیرش گذشتم! 


اینم لینک این فیلم:

https://www.pbs.org/wgbh/frontline/film/memory-of-the-camps/



نظرات 4 + ارسال نظر
واگویه شنبه 2 تیر 1397 ساعت 17:27

متاسفانه وبلاگ شما اجازه ارسال لینک نمیده
وگرنه چن سایت برای نادرستی هولوکاست می فرستادم
سعی کن در پی حقیقت باشی

البته این لینکی که من گذاشتم فقط یک فیلم مستند بود و من زیاد راجع به درستی و نادرستی این موضوع تحقیق جدی نکردم

واگویه شنبه 2 تیر 1397 ساعت 17:24

در مورد صحت هولوکاست قطع و یقین به نادرستی وقوعش رسیدند
ادعای دروغینی که صهیونیسم هنوز هم اثباتش نکرده

خیلی دوست دارم در این مورد وقت کافی میداشتم و راجع بهش تحقیق کنم. به من اجازه بده همانطوری که حق ندارم حرف های درستی هولوکاست رو بدون تحقیق بپذیرم، ادعاهای نادرستی آن را هم بدون تفحص کافی نپذیرم

Maryam.k چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 19:43 http://dreamlandd.blogsky.com

نه این خیلی قشنگه وحشتناک نیست:(

چشم اگر وقت داشتم حتما سعی میکنم ببینم

Maryam.k سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 09:53 http://dreamlandd.blogsky.com

سلام اخی
پیشنهاد میکنم حتما لطفا فیلم "پیانیست" رو اگه ندیدین ببینین البته انقد وحشتناک نیستا ولی خیلی عاطفی و زیباس درمورد یه مرد یهودی تو دورانه جنگه خیلی تاثیرگذاره :(

نه دیگه همین یکی رو دیدم برای هفت پشتم بسه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد