وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

درس تاریخ

دقت کردید این معلمهای تاریخ توی دانشگاه یه کم عجیب و غریب هستند! مثلاً پارسال تاریخ 1 رو گرفته بودم این استاد ما مرد بود ولی با خودش از این کیف های زنانه میورد تو کلاس! یعنی میخواست بگه که این کیفها فقط مختص زنها نیست! یا یه فیلم رو تو پروجکتور پخش میکرد بعد خودش میرفت تو کافه تریا یه ساندویچ میزد به بدن! تا فیلم تموم میشد میومد تو کلاس و میگفت خب بچه ها چی برداشت کردید از این فیلم! 

این معلم تاریخ امسال هم دست کمی از اون نداره! این یکی شیوه نمره دهیش منو کشته! میگه من اصلاً امتحان نمیگیرم اما به جاش شما باید هر روز حدود دو صفحه آ چهار راجع به یکی از تاپیک هایی که من میگم بنویسید و پست کنید تو قسمت تکالیف سایت دانشگاه. در ضمن کلی اخطار و تهدید هم که اگه تقلب کنید و برید از جای دیگه کپی کنید من میفهمم و نمره رو صفر میکنید! 

اینطور که معلومه من تا آخر این کلاس باید یک کتاب رو بنویسم!


حالا بدبختی های من سه هفته بعد شروع میشه که کلاسهای درس ریاضی ام هم شروع میشه! 

نظرات 3 + ارسال نظر
:-) یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 16:42 http://dastankhoneh.blogsky.com

یه چیزی بگممعلنم تاریخ مام عجیییب بوود..یعنی پوکیدم از خنده وقتی خوندم پستتونو..همینجور ک خوندم صفحه رو بستم یهو مغزم پردازش کرد ک چی نوشتین خندم گرف..اره معلم تاریخ ماهم لباسهای عجیبو غریب میپوشید تیپ های عجیب..عینک عجیب..رشتمون تجربیه هی میگف اینو خط بکشید برا کنکور!!اتفاقا وسط فیلم میرف بیرون

نگو پس همه جا اینطوریه

Mahi جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 22:02

حالا نمیشه یکم دوس باشی با ریاضی؟ :|

تلاش میکنم، اما ریاضی تنها درسیه که نمیشه توش تقلب کرد!

Maryam.k جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 18:59 http://dreamlandd.blogsky.com

سلام
رشتتون چیه ک هم انقد تاریخ دارین هم ریاضی؟مرمت میخونید آیا؟

سلام ما کلا دو تا تاریخ داریم و هفت تا ریاضی! ریاضی ها یکی از یکی دیگه هم سخت تر. حالا حدس بزن رشته ام چیه . مرمت نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد