وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

زندگی ما

هوا بسیار عالی و دلپذیر، صدای بلبل و بوی خوش گل از بیرون میاد! 

همه چیز آماده برای بیرون رفتن و قدم زدن در دل طبیعت و دمی چند آساییدن! 

اما این وسط من باید بشینم خونه و برای امتحانهای هفته بعد بخونم! 

اینطوریه که جوونیمون حروم میشه دیگه!


این عکس رو همین الان از پنجره اتاقم گرفتم 

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 2 مرداد 1397 ساعت 22:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چقدراین تصویرقشنگِ؛آسمون آبی و درختا و شیروانی های بامزه
دست شمادرد نکنه

این عکس مال بهاره مامان. مرسی

Haida چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 13:50

خوشبخت شمایین دیگه.
هوای خوب و بوی گل و نسیم صبح و آدم دیگه باید چی بخواد.


اما از خونه بیرون نرفتن و در اتاق موندن و سر کار رفتن رو بهش اضافه کنید!

سحر چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 13:29 http://roya-94.blogsky.com/

اینجا کجاست؟؟؟؟
شمال هستین
چرا خونه تون سقفش این شکله
خیلی قشنگه

سحر دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 ساعت 07:30 http://roya-94.blogsky.com/

هم وقتشو دارم هم حوصله شو
جایی رو ندارم یاد بگیرم اموزشگاهای اینجا فقط مهارت های هفت گانه داره اونم بلدم

شیرین یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 23:12

سلام
کامنت تون رو الان توی وبلاگ یکی از دوستانم دیدم که نوشته بودین خوبیش اینه که انسان فراموشکاره و ...
از اونجایی که منم یه روز کاری نه چندان جالبی رو گذرونده بودم کامنت تون به منم آرامش داد !

وای چقدر مفید بودم من امروز!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد