وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

پارادوکس های این روزهای زندگی من!

من اونقدر سرم شلوغه که نمیتونم یک ایمیل به دوستم بزنم و باهاش راجع به یک طرح کاری صحبت کنم! اما اونقدر وقت دارم که دو ساعت توی فیسبوک و تلگرام پرسه بزنم! 

ما اینیم دیگه! 

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 11:40 http://roya-94.blogsky.com/

اره چرااینطوری میشه؟

hdn چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 18:57

این پست رو خوب اوندی ،،،
من هم از این پارادوکس ها در زندگیم دارم و خیلی خوب میتونم این حرفتون رو درک کنم،،،

تفکر مثبت یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 10:00 http://tafakoremosbat.blogsky.com

سلام دوستم.
دفعه قبلی که اومدم وبلاگت نمیدونم چرا متوجه کدهایی که نوشتی نشدم
پس برنامه نویس هم هستی دوستم.
منم اندروید کار میکنم
راستیییییییی ممنون از نظرقشنگت که تو وبلاگم گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد