وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

با من بحث نکن!

امروز در بحث آنلاینی که داشتیم راجع به قانون اسنل صحبت میکردیم و اینکه دانشجوها و استاد معتقد بودند که این قانون در قرن هفده میلادی توسط یک ریاضیدان آلمانی به همین اسم بوجود آمده. 

یادم بود که زمانی در کتابخانه مدرسه مان در دوره راهنمایی که بودم راجع به این نور و یکی از دانشمندهای ایرانی (آن زمان نه ایران به معنی الان) کتابی را خوانده بودم پس حس کنجکاوی ام و حس رو کم کنی ام گل کرد و بعد از کلی تحقیق در گوگل و مخصوصا ویکی پدیا یافتم که 900 سال قبل از اون ریاضیدان آلمانی یک دانشمند ایرانی به نام ابن سهل در بغداد به این قانون انکسار نور پی برده بود و در کل این قانون را ایشان کشف کرده بود. 


خلاصه، با توپی پر و یک مطلب پر و پیمان در بحث گروهی آنلاینی که داشتیم رفتم و راجع به ایشان نوشتم و در آخر هم اسم ایشان را به فارسی نوشتم و گفتم که هر کی میخواد بدونه خودش این اسم رو به گوگل بزنه و پیدا کنه!

این سماجت گاه گاهی من تا جایی پیش رفت که استاد هم یک جمله به اسلایدش راجع به این قانون اضافه کرد! 


نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 7 تیر 1399 ساعت 16:18

سلام
خوشم میاد در بدترین شرایط ممکن خصومتت را به ایرانیان فعلی نشون میدی
خوش تر میاد وقتی از چیزی مطمئن هستی هیچوقت کوتاه نمیایی
خوش تر تر م میاد که میدونی باید چکار کنی
ایول حاج رضا

دارین برچسب میزنید ها.
من ؟ خصومت؟

سجاد شنبه 7 تیر 1399 ساعت 10:39 https://doatext.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد