وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

Technical Mock Interview

خداییش چه روز بدی بود امروز

امروز از طرف کلاسمون یک دوره مصاحبه کاری گذاشته بودند . طوری که آدمهای متخصص برنامه نویسی میومدند از ما مصاحبه میگرفتند البته هدف فقط برای آمادگی بیشتر در مصاحبه های کاری اصلی بود و اینکه خودمون ببینیم که اصلاْ‌چیکاره هستیم 

و هر کدوم از ما دو تا مصاحبه فنی در مورد کار داشتیم

دور اول یک سوال سخت بود که باید برنامه اش رو مینوشتم و سیستم خودش نمره میداد

دور دوم در واقع متخصص از ما یک سوال میکرد و ما روی تخته کد رو مینوشتیم و براش توضیح میدادیم


باید بگم کاملاْ‌ گند زدم!


ولی خب با یک واقعیت روبرو شدم که در مصاحبه کاری که در آینده نزدیک دارم نباید زیاد روش حساب کنم و فکر نکنم این آرزو به این زودی ها تحقق پیدا کنه!‌ یا اصلاْ تحقق پیدا کنه!‌

خیلی دپرس شدم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 18:48 http://mynotebookforme.blogfa.com

ای وااااای من
اشکال نداره، مطمئنم موفق میشی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد