وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

کلکسیون عجیب من

امسال و پارسال من عجیب هی پشت سر هم مریضی های عجیب و غریب میگیرم

همه شون رو هم برای اولین بار در عمرم تجربه میکنم

دیگه هیچ نقطه ای از بدنم نمونده که دکتر تا حالا ندیده باشه! 

حالا این دکتر که هیچی ، هم کلی درآمد داره و هم دیگه براش عادی شده. 

اون دخترهای پرستار که دستیارش هستند چه گناهی کردند که هر از چند گاهی باید منو تحمل کنند! 

نظرات 2 + ارسال نظر
Sabireh سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 23:16 http://Yebargesabz.blogsky.com


ببخشین حواسم نبوده...
سالم باشین همیشه.. دیگه گارانتی نداره..
ولی بازم سخته

ممنون

Sabireh دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 23:25 http://Yebargesabz.blogsky.com

سالم باشین از الان تا پایان سال...

من زیاد از کد نویسی خوشم نمیاد واسه همین وب جدیدتون بدرد من نمیخوره...
دنیای کدها پیچیده س اما جالب...
یوقتایی توی کدهای پرشین بلاگ غرق میشدم و یه چیزایی رو کم و زیاد یا حذف و اضافه میکردم ولی الان نه..
همینکه از یه برنامه آماری یه خروجی بگیرم برام بسه...

ممنون از دعای خیرتان و اینکه گارانتی اش فقط تا آخر سال هست
برنامه نویسی خیلی سخته ولی اگه تو بحرش بری یه چیزهایی رو متوجه میشی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد