وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

یک شغل رویایی

امروز از دانشگاه ایمیل کردند بابت کسانی که میخواهند برای کارآموزی و دوره اینترنشیپ اقدام کنند. چند جا رو اعلام کردند که اگر بخواهیم میتونیم براش اقدام کنیم. وای خدای من! یکی از اونها که خیلی خیلی عالی هست. اصلاً تو خواب و رویا هم نمیتونستم ببینم این شرکت پذیرش اینترنشیپ داره. حتی فکر کردن بهش و خیالپردازی باهاش هم شیرینه. این یکی از آرزوهام هست  که بتونم تو اون شرکت کار کنم. 

برای اقدام واجد شرایط هستم. هم تعداد واحد هام و هم معدلم و هم رشته تحصیلی ام. اما میدونم که هزاران نفر دیگه مثل من هم همین رویا رو دارند و خیلی هاشون هم شرایط شون به مراتب از من بهتره. 

پس عملاً در این رقابت روی کاغذ هیچ شانسی ندارم. 

اما من بهترین تلاش خودم رو میکنم! از امشب رزومه کاری ام رو مرتب ترش میکنم و هر چی مدرک و سرتفیکیت دارم رو جمع میکنم. و بهترین کاور لتر رو مینویسم. با این که میدونم 99.99 درصد من رو قبول نمیکنند اما در آینده حداقل این افتخار رو برای خودم داشته باشم که منم جزو یکی از اونهایی بودم که برای کار آموزی در این شرکت اقدام کردم و تمام تلاشم رو کردم برای قبول شدن! حداقل یک کاری کردم به جای اینکه بشینم و حسرتش رو بخورم! 

من که رفتم! ..... عه ....  بزار اول این چایی ام رو بخورم بعد برم! 

نظرات 6 + ارسال نظر
خانم توت فرنگی شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 12:48

دعای من میگیره حتما دعا میکنم یعنی از الان خیالت راحت قبولی

چه خوب
شما دعا کن بشه
اگه بشه یه وعده مهمون من

Maryam.k پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 03:02 http://dreamlandd.blogsky.com

نوشتم گجا به جای کجا :/

نمیگفتی هم نمیدیدم

Haida چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 13:01

از این فاصله که بنظر میاد شانس قبولیتون بیشترتر از چیزیه که حدس میزنید

نه دیگه منطقی باشیم

Maryam.k چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 12:28 http://dreamlandd.blogsky.com

سلام از گجا معلوم شاید اونی ک انتخاب میشه تو باشی

ا ره از کجا معلوم

Baran چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 11:05 http://haftaflakblue.blogsky.com/

آرزومندم
آرزومندِ آرزوها و رویاهای خوبِ شما؛از خوبی ها و خوشی ها و سلامتی ها و هرچه شما بخواهیدها،..برای شما و عزیزان تون...
ان شاءالله که به اذن الله همه ی آرزوها و رویاهای خیرومنفعت دارتر تون؛برآورده و،...
+زنده باد امید...
چایی رو گذاشتیم بخارش محو بشه ؛بعد بیاریم خدمت تون
به کار تون برسید رئیس داره نگاتون میکنه

چشم

بهامین چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 10:01 http://notbookman.blogsky.com

واین ۱ درصد نشانه امید بی نهایت زیباست .
امیدوارم خیلی زود یادداشتی بخونم از شما تحت عنوان به حقیقت پیوستن شغل رویایی:)

زیبا مثل همین کامنت شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد