وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

هر دم از این باغ بری میرسد

گاهی اوقات من از زمین و زمان و از این جماعت حسابی شاکی میشم. نمونه اش امروز وقتی تو رسانه های اجتماعی کلیپی رو دیدم که یک پسرک بیچاره که ظاهرا آشغالها را میگشته میندازند تو سطل آشغال و فیلم میگیرند و کلی هم بهش میخندند. پسرک بیچاره از سطل اومد بیرون و هاج و واج نگاه میکرد. احساسش رو کاملا درک میکردم چون تقریبا عین همین حالت و روزها رو خودم هم دیده بودم.هر طرف نگاه میکرد همه به چشم دیگه ای میدیدنش حتی اونی که به ظاهر دلش سوخته.  نمیتونست داد بزنه که مبادا اون عده وحشی بریزن سرش.  نمیتونست گریه کنه و  یا نمیتونست به بدبختی خودش با اونها بخنده. توی دلش لبریز از خشم و انتقام و کینه بود اما حتی نمیتونست اونو با صورتش اظهار کنه! فقط مونده که خدایا چرا من باید اینجا تو کشور غریب گیر یک عده اینطوری بیفتم که افغانستانی بودن من باعث شده اینطوری به خودشون جرات این کار رو بدند.

بعد از چند وقت کلیپ دستگیری این افراد رو دیدم که به ظاهر پشیمان بودند اما هر بار که این آدم میگفت پشیمانم بیشتر یاد اونهایی میفتادم که بعد از اینکه از کشور خارج شدند بیشتر وحشی و هار شدند.

بعد از اون کلیپ کنسرت شادمهر عقیلی رو دیدم که به انگلیسی میگه اگر شما ایرانی نیستید از این کنسرت برید بیرون! خبر اونقدر تو رسانه های اینجایی پیچید که حتی به بی بی سی فارسی هم رسید و صد البته معلوم بود که رسانه های ایرانی (چه داخل ایران و چه خارج ایران) یا اصلا به این موضوع نپرداختند یا یک اشاره کوچک کردند.

البته چون خیلی دیرتر این کلیپها را دیدم بعدش تو صفحه فیسبوک خود شادمهر هم توضیحاتش رو خوندم که نوشته بود داشتم سرود ای ایران رو میخوندم یه خانمی که ظاهرا افغانستانی هم بوده گفته این سرود رو نخونید ما که ایرانی نیستیم. و شادمهر هم به ایشون گفته بره بیرون و اصلاْ منظورش همه حضار در سالن نبوده!

خب عزیز من اگر شما منظورت با اون خانم بوده که به خودش میگفتی نه اینکه تو بلندگو به همه حاضرین بگی

بعدش هم این کلمه اگه راضی نیستی برو بیرون خودش یه جور توهین است . شادمهر خودش زنش فیلیپینی آمریکایی هست و سالهاست که از ایران مهاجرت کرده و جامعه مهاجر رو حداقل از نزدیک حس کرده.   معمولا تو کنسرت های خارج از کشور بحث فارسی زبان بودن مهمتر از کجایی بودن هست. من مطمینم اگر اون فردی که اعتراض کرده بود کسی غیر از اهل افغانستان و یا عرب (جدیدا ضد عرب بودن هم افتخار شده) شادمهر به خودش جرات نمیداد اونطوری تو بلندگو به حاضرین بگه اگه خوشتون نمیاد برید بیرون.


گاهی خیلی ناراحت میشم از دست این نژاد برتر ایرانی!‌ البته دور از خیلی از نازنینها




نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 16 آذر 1398 ساعت 07:05

مریم جمعه 15 آذر 1398 ساعت 14:31

سلام
هم ایرانی ها متمدن هستند و هم ایران آش دهان سوز
اها
ایشون متمدن هستن که به یک ملت و یک کشور توهین میکنن

لطفا کنترل کنید خودتان را
مریم اون یکی کامنتت رو مجبور شدم پاک کنم

آسایش جمعه 15 آذر 1398 ساعت 02:28 http://2906.blogsky.com

بعد دقیقا همین ایرانی های به ظاهر متمدن انتظار دارند در کشورهای اروپایی ها باهاشون به بهترین شکل ممکن رفتار باشه

حالا خوبه واقعا ایران آش دهن سوزی نیست به روایتی خدا خرشو میشناخت بهش شاخ نداد


از دست این ایرانی های کشورهای اروپایی که داستان ما رو خراب کردند !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد