وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

این روزها

این روزها به شدت سرم شلوغه در حدی که حتی نوشتن چند خط پست ساده هم برام خیلی سخته! امروز چون تعطیل بودم تونستم این پست رو بزارم 

تا یک ماه دیگه قرار مصاحبه ای دارم. همه چیز نامعلومه شاید بگم کمتر از 50 درصد (شاید از اون هم کمتر شانس دارم که قبول بشم) ولی اگر قبول بشم زندگی ام وارد مرحله جدیدی میشه

دارم به شدت روی یک پروژه با چند تا از دوستان کار میکنم! اختلاف سلیقه به شدت بینمون موج میزنه! و منم از اون دسته آدمهایی هستم که همیشه خواسته بهترین و دستوره دهنده باشه! در حالیکه بقیه هم همینطورند! 

فستیوالهای بازیهای کامپیوتری داره شروع میشه و سر کار هم اصلاً وقت هیچ نوع سر خاروندن نیست. 

امسال مالیاتها بیشتر شده! لعنتی باید کلی پول اضافه بدم! خیلی بیشتر از اضافه

در میان این همه اتفاق های ریز و درشت و خسته کننده، آشتی با دوستی خیلی بهم روحیه داد. نمیدونم چرا ولی یه جوری شیفته مان کرد و بعد از آشتی بیشتر عزیز شده برام! دیگه بماند چرا 

امروز نشستم به پنج جای مختلف رزومه ام رو فرستادم! این یکی از خواسته های مشاورم بود! منم فقط برای رفع تکلیف این کار رو کردم و اسکرین شات گرفتم تا براش بفرستم چون هنوزم دلم پیش اون بانکه هست که اگه بشه چی میشه! 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 08:06 http://mynotebookforme.blogfa.com

من از پاسخ ت قانع شدم

چون برسی به کوی ما
خاموشی است خوی ما

Baran دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 20:55 http://haftaflakblue.blogsky.com/

جوونت سلامت و
دلت خوووش؛گل پسر جان❤

ممنون ننه

بهامین دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 13:20 http://notbookman.blogsky.com

یه عالمه دعا و انرژی خوب واستون که مصاحبه را قبول بشید.
ان شالله خبر خوش قبول شدن مصاحبه را بنویسید واسمون.

همیشه آشتی بودن و رفع کدورت ها حال خوب و خوش به دنبال داره

بنظر من مشغله و فول تایم بودن بهتر تا اینکه کاری نداشته باشم آدم
موفق باشید.

ممنون
مگه میشه دعای شما قبول نشه

Haida دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 13:10

امیدوارم زندگیتون مثل همیشه وارد مرحله جدیدی بشه:))

مثل همیشه
البته هر مرحله میری جلو میبنی سخت تر شده

مریم دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 11:50 http://mynotebookforme.blogfa.com

سلام. انشالله بهترینها رقم بخوره برات.
خدایی تنها ایرادی که من از غرب میگیرم همیشه همینه که باید کلی کار کنی و کلی مالیات بدی. یعنی آدم میبینه پول نازنینش داره برای مالیات میره خیلی غصه میخوره
قشنگ معلومه که مستعد قهر و آشتی هستی، دوستی تون با دوستتون پایدار باشه انشالله.

Baran دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 11:45 http://haftaflakblue.blogsky.com/

مرسی که با همه مشغله های کاری،...ننه ات رو فراموش نکردی و
بهش سرمیزنی❤خدایا مراقب REZAوعزیزان عزیزش باش

ممنون ننه جون
سایه شما همیشه بالای سر ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد