وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

سخنان روز

1- دختری هنرمنده که از یه پسر شیطون یه عاشق بسازه حالا شما هی  برو  از ماکارونی و کوکوت عکس بزار تو اینستات 

2- در زندگی مانند دلار باشید هر بار که سقوط کردین بلند بشین و محکم‌تر از قبل به صعودتون ادامه بدین

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 4 آذر 1397 ساعت 21:26 http://haftaflakblue.blogsky.com/

:اینچنین فرمودم که:
:احسنتکم الله::حاج رضا:چشم.فیفتی فیفتی و پنجاه پنجاه می گول زای

قربون مادر با حساب و کتاب و با کمالاتم

Baran چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 14:18

:اینچنین فرمودم که:

به به :احسنتکم الله: به مدیر برنامه ،می گول وچه:حاج رضا:
ما به داشتن:حاج رضا::احسنتکم الله: افتخار میکنیم و
ان شاءالله که در همه ی پروژه های مدیر برنامه ای تون موفق باشین و
این رستوران ماهی سفید و کارسون هاش اشک منو درآوردن

:حاج رضا:؟:در عجبم:چرا جاری و باجناق؟ توی رنج چهره های منفورا
:احسنتکم الله: به ایده شما من باب دوری گزیدن این دو چهره

حالا این دخترخانم؟بلده مدیرت رستوران ب عهده بگیره؟

بالاخره باید اینا جایی سرشون گرم باشه تا به ما کار نداشته باشند.
مامان گفته باشم ها.
فیفتی فیفتی
یه وقت نزنی زیرش بگی سهم من زیاد بود ها. من کلی بازاریابی کردم برات وگرنه این حاجی عبدالکریم زاپاتا چه میدونست دلار چیه. بهش گفتم دلار میدیم دلار میگیریم. کلی وقت و هزینه من صرف کردم تا فهموندمش که یکیش رو میخورند یکیش رو میزارن جلو آینه تا دو برابر بشه روحیه و انرژی مثبت بگیری

Baran چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 09:16

خدای من
دلار
دُلار
می بینی حاجی؟یه "دُُُُُُُُُُُُ"باعث میشه کلی روزنامه ها و سایت ها بابت این تیتر خبری پول ب جیب بزنن
ههههه
ملکه دلار به عبارتی میشه ،یه دشت نعاع و یه گونی نمک+هاون سفالی =دلار.

هر شیشه "دلار " رو چند" دُلار"میشه فروخت؟
به نظرتون؟صادرات دلار جواب میده؟
خوب..
:حاج رضا::در عجبم:که شاید؟ دختره فهمیده پسر شیطون خیلی شکموعه؛میخواد ازش یه عاشق شکمو بسازه
که باید بهش گفت؛:احسنتکم الله::احسنتکم الله: بلامیسر

من خودم میشم مدیر برنامه هات.
من تحقیق کردم دیدم این مردمهای کشورهای آمریکای جنوبی خیلی به ادویه و این جور چیزها به غذاهاشون اهمیت میدن. با دو تا از تاجرهاش هم با زبان اشاره یه چیزهای فهموندم. منتهی چون مکزیک و برزیل و شیلی اونور دنیا هستند باید جنسهامون رو قاچاقی بار قاطر کنیم بفرستیم ترکیه از اونجا تو کشتی قاچاقی میفرستیم آفریقا! اگه سالم رسید اونجا و این شیر پلنگهای آفریقایی بهش مشکوک نشدند میندازیم تو کشتی برده فروشها تا یه راست برسوننش خود خلیج مکزیک!
گرمی هزار دلار هم میفروشیمش. الکی که نیست جنس هم قاطر دیده هم کشتی و قایق سوار شده. تازه تو اون ظرفی هم درست شده که ملکه دلار هم توش برای مرغها دون میریخته! اصلا 500 دلارش بخاطر همین قضیه.
میگم مامان رئیس، این جنس رو میندازیم به این مکزیکی ها از بس به ما ذرت مکزیکی انداختند با پولش چند تا رستوران ماهی سفید میزنیم این دختره رو هم میفرستیم اونجا مدیر بشه. باجناق من و جاری شما رو هم میفرستیم اونجا گارسونی کنند بلکه از منتشون راحت شیم.
میبینی مأر جان چه برنامه طولانی مدتی ریختم برات!
حالا جنسها کی میرسه؟

Baran سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 09:24


باشه.فقط اگه منو بجرم پول شویی خوارى گرفتن،شما لطف کن سند جور کن،اخه من طاقت محبوس شدن توی سلولِ نمور رو ندارم؛استخونام درد میکنن

دیگه این که،
اگر سند جور نکردی،اشکالی نداره،فقط ملاقاتی بیا و سین سین ،شین شین گوش کنم و
افسوس روزای ؛ورای نور و ظلمت ؛از زمین و آسمان فارغ! ...

واینکه،
پدرجان روی سیبِ تُرش دلار می مالن

وحاج رضا در جواب اینچنین فرمودند که:
ههههه
مامان!

الهی باجناقِت برشته بشه می گول وچه

تو روزنامه ها و اخبار بزنن شخصی به نام مامان باران مشهور به ملکه دلار در حالی که با یک خودرو پر از دلار مشاهده میشد از مرزهای شمالی توسط گروهی به نام حاج رضاییان خارج شد.

Baran دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 16:07

من که سرم تو حساب کتاب نیست،ولی می دونم دلار رو همراه پرتقال شهسوار میخورن،همین طور ماست و دوغ؛ البته همراه نون و پنیرو گوجه و خیار؛اندکی دلارمی چسبه و
پدرمم روی سیر ترش دلارمی ماله

برچسب ها؛بله آموزش مصرف دلاربود
66748

باید این کامنت شما رو اسکرین شات بگیرم بزارم تو وبلاگم بعدش تو قسمت موضوعش بنویسم "ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!"
توسط مادر دلارخوار من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد