وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

امتحان دادن بعضی ها!

دیروز امتحان داشتیم و امتحان خیلی مهمی هم بود. 

مثل همیشه نزدیک بود دیر برسم سرجلسه امتحان. توی راه یکی از همکلاسی ها رو دیدم که هدفون موبایلش رو وصل کرده و از حرکات موزونش معلوم بود داره یک آهنگ خیلی شاد گوش میده. همزمان داشت سیگار هم میکشید و یه بطری نوشابه هم بغل دستش بود که تا نصفش رو هم سر کشیده بود! 


حسابی خودشو شارژ میکرد اینطوری. 


دو دقیقه بعد از شروع امتحانها اومد داخل جلسه امتحان و اول همه برگه اش رو تحویل داد. 

بعضی ها اینطوری روحیه سازی میکنند برای امتحان اونوقت ما با کلی استرس میاییم سر جلسه امتحان! 

البته من اهل دود نیستم و دل و جرأت دودی شدن رو هم ندارم ولی کار ایشون هم واسه خودش ایده ای هست ها. 


نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین جمعه 1 تیر 1397 ساعت 09:26 http://notbookman.blogsky.com

استرس داشتن خوبه البته به شرطی که آسیب زننده نباشه.
موفق خواهی شد بدون شک البته تنها یه رمز داره‌..
تلاش
تلاش
تلاش

+چه خوب موافق سیگار نیستین

بله واقعا همینطوره

سحر پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 11:49 http://roya-94.blogsky.com/

اوه
اره منم یه همکلاس پسر دارم بیخیال میاد میشینه فقط ثبت میزنه میره
من کلی استرس امتحان میکشم.
الان امتحانای ارشد میدی؟خوبه؟کی تموم‌میشه؟

نه بابا کاشکی ارشد بخونم! من بعد از دو بار ترک تحصیل دوباره اومدم از اول دانشگاه رو شروع کردم.

روشن پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 11:32 http://roshann.blogsky.com

بعله مرحبا بهش :)) البته با دودش موافق نیستم:))
اما چ اشکال داره :))
من و دوستام میرفتیم بستنی می خوردیم قبل امتحان و با روحیه کامل گند میزدیم:)))

هههههههه
با روحیه کامل گند زدن هم خودش هنری هست برای خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد