وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

ادامه درسهای سی پلاس پلاس

این کلاس واقعا فشرده است و خیلی سریع میگذره نمیتونم همه چیز رو نوت بردارم و پست بزارم . 

بعلاوه من خودم هم زندگی خیلی شلوغی دارم! و البته کاملا کسل کننده و بی روح! از صبح زود میرم سر کار تا ساعت 6 بعدازظهر خسته میرسم خونه. بعد از اون هم یا میرم کالج یا مجبورم درسهام رو مرور کنم یا اینکه کارهای معمولی خونه رو انجام بدم مثل خرید و تمیزکاری. نه هیجانی نه دید و بازدیدی نه تفریحی ! هیچی ! همین طوری الان حدود بیشتر از سه ساله که داره میگذره !  

خب بگذریم

میخوام چند تا از اوپراتورها و معنی شون رو برای یادآوری خودم بزارم اینجا 

&& = and

!     = not

| |   = or 

این سه تا خیلی کاربرد دارند 

اون علامت توجه همون کاربرد فعل منفی رو داره در برنامه نویسی. 

دقت کنید که اون اوپراتورهایی که برای &&  و یا  | | استفاده شده از هر سیمبل دو بار استفاده شده نه یک بار.مثلا اگر یکبار از سیمبل & استفاده کنید جواب متفاوت خواهد بود. 


نظرات 1 + ارسال نظر
خانم پزشک دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 12:05 http://kanoomdoctor. blogsky.com

الان منظورتون از سی پلاس پلاس همون سی شارپه دیگه اره ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد