وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

راه پیمایی

شاید من اگر ایران میبودم امسال رو استثنا قرار میدادم و در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت میکردم. چون فکر میکنم اگر قرار باشه بتوانم کاری بکنم و در این جنگ نابرابر حضوری داشته باشم همین یک کار رو فقط میتونم انجام بدم. با چشم خودم بدون هیچ اجباری میبینم که حق کدوم طرفی هست و در این زمینه مظلوم کی هست. در ضمن وقتی به یک اصولی پایبند هستی و اعتقاد داری باید هزینه اش رو هم بدی.

 البته نمیخوام مدافع محیط بد و آدمهای بدی که در ایران هستند هم باشم. اون کسی که دزد باشه در هر دولت و رژیمی که باشه دزدی اش رو میکنه. 

مردم ایران آدمهای مختلفی بینشون هست هم خوب و هم بد. گاهی وقتی با بدهاشون صحبت میکنم یا بحث دارم اینقدر ازشون متنفر میشم که نمیخوام دیگه باهاشون روبرو بشم. یک حس نژادپرستی و غرور خیلی بالایی دارند. ولی ایرانی خوب ها! حتی غرورشون هم دوست داشتنی است.

ایرانی هایی که در ایران هستند یک توفیق اجباری دارند که تا حدی از اوضاع و احوال و خبرهای کشورشان مطلع هستند. و اونهایی که با دولت و نظام مخالفت دارند بیشتر بخاطر فشارهای اقتصادی و یا از روی کینه و عقده ورزی شان هست. اما ایرانی های خارج از کشور تنها منبع خبری شان شبکه هایی هست که هر وقت صفحه هایشان را باز کردم یکسره نفرت پراکنی توش دیدم. یادمه وقتی حادثه شاهچراغ رخ داد رفتم و تو پیجشون نوشتم چرا هیچ کس صداش در نمیاد. خیلی بهم پیام دادند مگه تو شاهچراغ چه اتفاقی افتاده! 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت 06:09 https://zanekhoshbakht.blogsky.com/

من هم خیلی حس خوبی از ایرانی های خارج تو این اتفاقها نگرفتم. بطرز عجیبی اصلا فکر نمی کنند و نمی خوان واقعیت ها رو ببینند.

خیلی حرفها دارم برای گفتن در این زمینه. شاید این که ندونی بهتر باشه! کمتر زجر میکشی حداقل

امیر یکشنبه 23 بهمن 1401 ساعت 12:31 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

پیروز باشی در درس و کار ولی با هم قاطی نکردم اینا رو
حالا یه سری بزن

ممنون. خب در کل اگر تو ایران هم نگاه کنی هر شهر و حتی روستا برای خودش راهپیمایی داشت و لازم نبود که شما حتما بری تهران.
اینجا شهر ما هم تظاهرات ضد حکومتی بود از بس ضایع بود که هر چی نگاه کردم هیچ کس از خجالت عکس نزاشته بود ههههههه
دیروز هم مثل اینکه شازده و یارانش گفته بودند همه براندازها بیان لس آنجلس تظاهرات کنیم اونها هم اندازه یک روستای دورافتاده ایران نتونسته بودند آدم جمع کنند. از بس خار و ذلیل اند این مردم.
چشم به وبلاگ شما هم سر میزنم. نمیدونم جریان چیه همش شاعرها میان وبلاگ من!

امیر جمعه 21 بهمن 1401 ساعت 12:39 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
خوب این خیلی خوبه
شما اگر واقعا معتقدی به فرمایشاتی که فرمودی بلیط بخر و تشریف بیار و دینت را ادا کن

این از اون حرفها بود. من اگر به دین ادا کردن باشه که اینجا وسط ایرانی های جوگیر قرکمری باهاشون بحث و صحبت داشتم. که به مراتب صحبت با اونها سخت‌تره. من نوشته بودم اگر ایران میبودم ..... در ضمن قرار نیست همه چیز رو قاطی کنیم. زندگی کار و درس هم من دارم اینجا مثلا

فاضله جمعه 21 بهمن 1401 ساعت 08:38 http://golneveshteshgh.blogsky.com

سلام به وبلاگ شما هم سر زدم. به قول امام که من شاعر نیستم! ولی شاعرها را ای کاش من هم یک کودک دبستانی بودم! :)
خیلی ممنون از چند دقیقه وقتی که گذاشتید و وبلاگ را خواندید مخصوصا اون یک صدم ثانیه وقتی که ایموجی کامنت گذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد