وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز
وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

وبلاگ شخصی مستر حاج رضا

در اینجا میخوام فقط بنویسم! درهم و نامربوط! همه چیز

دغدغه این روزهای من

این روزها دارم به این فکر میکنم که چطور میتونم به پدر و مادرم بابت پیدا کردن خانه جدید برای رهن کمک کنم. ارزش پول به شدت پایین اومده و برای همین صاحبخانه گفته که پولتان آماده است. حالا باید حداقل 80 میلیون دیگه بزارن روی قیمت رهن خانه تا تازه بتونن یه خونه مثل اون قبلی پیدا کنند. 

من نهایتش 20 میلیون بهشون بتونم کمک کنم اما اونها خیلی بیشتر نیاز دارند. 


دغدغه دیگه ام اینه که این روزها از نظر کاری و دوره آموزشی به شدت سخت هست (به شدت) و من باید هر طور شده این دوره رو تموم کنم! (باید) 

اما مگه وقت و حوصله کافی دارم؟؟؟


نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 14:23

چقدر زیاد
برام باور پذیر نیست این مبلغ رهن

مبلغ باور پذیر نیست؟ متاسفانه انگار کلمه میلیون یه چیز عادی شده تو ایران

Baran جمعه 24 مرداد 1399 ساعت 09:46 https://haftaflakblue.blogsky.com/

امید که حاجی بابا یه خونه خوب و
مناسب پیدا کنه
خدا خودش یه فکری برای اوضاع نامناسب ممل کت مون بکنه.
لطفا با توکل و امید، اول حوصله ات رو سرجاش بیار،سرو کله ی وقت و فرصت هم پیدا میشه
دست شما هم بابت اون مبلغ درد نکنه.خداوند بهتون خیر برکت بیش ببخشه...صد البته توام سلامتی خودت و همه عزیزان عزیزت

ممنون ننه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد